Plugg, plugg, plugg

Min helg har varit fruktansvärt tråkig! Bara plugg eller försök till plugg iaf. Skrev klart min sammanfattning inför tentan igår och idag var det väl tänkt att jag skulle börja lära mig det jag sammanfattat men det gick inte riktigt så bra som jag tänkt. Får se om jag orkar titta lite på det senare ikväll.

Hände dock något fantastiskt roligt/pinsamt för en stund sen. Det ringde ett dolt nummer till min mobil så jag antog ju att det var Jonas som ringde och svarade: "Hej älskling!" Det visade ju sig tyvärr att det var någon helt annan kille som ringde om någon undersökning...hahaha hur räddar man den situationen? Behöver kanske inte berätta att jag inte var med i undersökningen utan la på så fort som möjligt! :)

Kommentarer
Postat av: LIZA

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guud vad roligt med undersökningskillen :D Kan förstår att du trodde att det var Mr J som ringde i alla fall.



Tråkigt att det inte har gått så bra idag, har du gjort någonting annat roligt idag istället?





2009-04-19 @ 19:28:28
Postat av: Liza

Inställd föreläsning imorgon, Louise!!

Check da maaail!

2009-04-19 @ 19:32:30
Postat av: Liza

Vassegoo! Jaa jag vet! Det är tur att man kollar där ibland alltså! Det hade INTE varit roligt att komma dit och upptäcka att det var inställt!



Nu är jag förresten blivit vän med han christoffer på fb, du kan ju kolla där så vet du vem det är, he he he.



2009-04-19 @ 20:02:44
Postat av: Sis

Smidigt syrran!! Hahaha =)

2009-04-19 @ 20:16:23
Postat av: Louise

Hahaha ja det var ju inte bara "hej älskling" utan det var ju så smörigt och baby-aktigt som man pratar med sin pojkvän..."heeeej äääälskliing" :P hahahaha

2009-04-19 @ 20:49:52
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Liza

Heej, hoppas att du mår lite bättre nu.



Det var inte alls många på föreläsningen och det kändes inte som att du missade så mycket. Jag antecknade mycket mer än alla andra iallafall, så de kan du få titta på sen! Har även lite flourtabletter och en broschyr! :)



Tror inte att det kommer alls många imorgon heller, det verkade inte så. Men jag o Sandra sa att vi skulle gå på morgonen iallafall och se om det känns viktigt.. Det står ju rätt mycket i studiematerialet också och jag förstår inte riktigt tills när man ska kunna det, eventuellt lite på seminariet kanske.

Oj, nu blev det långt! kram!





2009-04-20 @ 15:17:40
Postat av: pappa

Hej. Vad bra du skriver. Jättefina bilder. Vi kommer att läsa din blogg. Lycka till på lördag. Hälsa J

Pappa och Lena

2009-04-21 @ 20:54:20
Postat av: Annie

Hejsan! Jag hittade din blogg via individzonen när ja satt o surfade runt lite om KFOR då min kille oxå är i Kosovo nu. Kul o läsa om nån som sitter i samma sits som en sj. Jag tror att de e mkt bra att ha en blogg o skriva av sej på!!

Kommer kika in fler gånger.. ;)



Mvh. gräsänkan Annie

2009-04-22 @ 10:55:57
Postat av: Louise

Va kul, hoppas du tycker den är intressant :)

2009-04-22 @ 15:51:47
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0