Lägenhetsvisning och grillkväll

Idag efter min föreläsning var jag och tittade på en ny lägenhet. Den var bättre än den förra så jag tackade faktiskt ja men jag får inte reda på om jag får den förrän tidigast tisdag. Förhoppningsvis vill ingen annan ha den!

Igår ringde Jonas och vi kunde ha ett långt samtal för en gångs skull. Det var ritkigt skönt att kunna prata ut länge! Idag har han postat ett brev till mig så jag ser fram emot att det ska komma fram om en vecka!  Är inne i en bra fas nu och jag hoppas att det håller i sig. Det är så skönt att kunna se framåt och ta saker och ting positivt.

Ikväll har jag varit och grillat med en del av min klass. Det var riktigt härligt väder men så fort solen gick i moln så blev det ju kallt, tyvärr. 

                            

Är en gammal bild från valborg för 2 år sedan. Trevlig helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Liza

Det där kan man kalla grillning, det!

Vad skönt att det känns lite bättre nu också förresten, hoppas verkligen att det håller i sig ett tag!

Nu har jag inte så mycket huvudvärk längre, men jag kände mig lite febrig och allt möjligt där ett tag! Men det blev faktiskt mycket bättre direkt när jag kom ut igen!



Det tog typ en timme till efter att jag hade kommit hem innan maten var klar, he he!

Stannade du kvar länge sen?

nu är det knoppdags, natti natti!

2009-04-17 @ 23:09:17
Postat av: Anna

Härligt med ny lägenhet och att allt känns bättre! Trevlig helg!

2009-04-18 @ 06:59:31
Postat av: T

Skönt att det känns lite lättare för dig nu. Man börjar väl så smått att vänja sig. Förhoppningsvis kommer det att vara jobbigast nu i början.

Hoppas du får en fin helg.



/T

2009-04-18 @ 09:21:51
Postat av: Liza

JAHAAA! Nuuu fattar jag Kims skämt från igår!

Sur fack-tant va?! Surfaktant.. :) Kommer inte ens ihåg vad han sa för rebus dock!



Hoppas att det går bra med plugget! Jag håller också på nu, segt!

2009-04-18 @ 11:39:42
Postat av: Liza

Guuuud vad skönt! Har du läst och gått igenom allt, allt, allt nu alltså? Vad duktig du är som hann så mycket idag, jag har en del kvar tyvärr...

Vi kanske kan sätta oss nån gång nästa vecka och gå igenom lite? Kan ju vara bra!



Haha, men jag trodde ingen fattade det skämtet igår! :D

2009-04-18 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0