Ingen lägenhet

Det blev ingen lägenhet idag. Men det var faktiskt för att jag tackade nej självmant, toaletten var inte så fräsch. Allt annat kan man ju måla om och fixa men just toaletten kan man ju inte göra så mycket åt. Så jag håller tummarna för att det ska dyka upp en annan bättre snart.

Annars har jag faktiskt varit duktig och pluggat en del idag. Tentan närmar sig med stormsteg och jag blir mer och mer orolig för den...Det jag ska tenta av denna gången är nervsystemet, sinnesorganen, hjärtat och blodcirkulationen och lungsystemet. Så det är ju en del. Men jag ska göra mitt bästa och hoppas på rätt frågor ;)

Idag när mamma och jag var ute och gick i skogen ringlade det förbi en snok, mamma hoppade en halvmeter upp i luften. Jag blev väl ganska rädd själv måste jag medge... ;)

Kommentarer
Postat av: ach

lycka till m pluggandet! hängde tvätt och det kom ett litet militärflyg o tankarna går till J såklart.. hälsningar från en vårfager ö i östersjön

2009-04-14 @ 09:45:02
Postat av: Liza

Vadååååå?! Är det massa latinska namn på lungorna också? Suuuck, jag vill inte heller ha den delen, men som du säger, det skulle ju ha kommit på nästa tenta i så fall!

Jag har hoppat över lite, det som bara tragglar just nu har jag sparat till en dag då jag är lite mer motiverad. Men jag är väl i början på hjärtat, har du läst allt det redan?!

Är så himla osugen på att gå på endokrinologi-föreläsningen på torsdag också, så surt att de alltid lägger sådana föreläsningar innan!!

Hoppas att det går bra för dig! kraam!

2009-04-14 @ 16:12:22
Postat av: Liza

Jag veeeet, det är tusen saker nu! Men det kanske är bra för dig, så att du har något att sysselsätta dig med! Men det är ju lite jobbigt när man inte har lust eller kan koncentrera sig också förstås...



Jag är också jätteomotiverad men försöker så gott som det går, idag är jag lite sjuk så jag har inte kommit så långt som det var tänkt, men det är väl som vanligt.

Skönt att du och Sandra kom i samma grupp med seminariet iallafall. Vill få reda på tentaresultatet för förr tentan snart alltså, det booorde ju komma den här veckan tycker man ju.

2009-04-14 @ 17:58:50
Postat av: Lina

Hej, Louise!

Va kul med en ny blogg att följa. Ja är själv sambo med en kapten som åker till Afghanistan om elva dgr, han kommer att vara borta i 7,5 mån. Skriver också blogg om livet här hemma under tiden, finns länkad på individzonen, då ja inte vet om ja skrev riktigt rätt. Förstår o vet hur du känner dig, kan verkligen hålla med om att det är som en berg o dalbana. Ena dagen jätte ledsen andra jätte glad. Men det kommer att gå bra för dig, se till att vara med personer som är positiva o gör dig glad. Ja brukar nästan surra ihjäl mina nära, om detta. Va inte heller rädd för att vara egoistiskt, tänk på dig själv under denna tid.

Hör gärna av dig på min blogg om det är nåt.

Kram L

2009-04-15 @ 14:39:46
URL: http://huvudbrybloggagratis.se
Postat av: Liza

Tack detsamma! Det var skönt att se att du kunde tänka lite på annat också och inte är alltför ledsen hela tiden...

Syns imorgon!

2009-04-15 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0