Gräsänka

Då har Jonas åkt på misson till Kosovo. Han ska vara iväg i 6 månader och kommer hem 2 gånger på ledighet under den tiden. Det var fruktansvärt jobbigt imorse med mycket gråt och pussar. Jag kommer sakna honom otroligt mycket! Jag har redan räknat ut hur många dagar det är tills han kommer hem första gången, ca 43 dagar. Jag ska köpa en kalender att hänga upp på väggen så att jag kan kryssa av dagarna.



Jag tog mig iaf i kragen innan idag och städade och pluggade lite om hjärnans olika hinnor. Påsken för min del betyder bara plugg, plugg och plugg. Har en del att ta igen!

Hoppas någon kan tycka att min nya blogg är lite intressant, har skaffat den mest för att kunna skriva av mig lite de kommande 6 månaderna. Jag tror min mest trogna läsare kommer bli du Jonas :) Jag saknar dig och älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Guud vilken fin bild. Vem har tagit den? :P

2009-04-08 @ 18:38:36
URL: http://floris.blogg.se/
Postat av: Louise

2009-04-08 @ 19:12:02
Postat av: Louise

Tack Sandra för den fina bilden! :)

2009-04-08 @ 19:12:31
Postat av: Sandra

Hehe varsegod=)

2009-04-08 @ 20:44:53
URL: http://floris.blogg.se/
Postat av: ann-christine hellström

jisses vikka fina bilder! kul, lycka till med skrivningen, skall läsa!/ach som oxå saknar J

2009-04-09 @ 08:34:52
Postat av: Liza

Så himla fin bild alltså!

Vad duktig du är som klarade av att plugga lite!

Jag ska också bli din trogna läsare :)

2009-04-09 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0