Brev

Fick ett nytt brev från Jonas igår. Jag blir så glad när de kommer och man ser dom i brevlådan, sen springer man upp till lägenheten för att läsa så fort som möjligt. Det är jättemysigt att få handskrivna brev men samtidigt påminns jag om att han är långt iväg. Han skickade med ett minneskort med lite bilder som jag tänkte att jag eventuellt ska lägga upp här på bloggen men han måste godlänna dom först så det får vänta någon dag. :) Jag såg dock på försvarets hemsida att han var med på bild till en artikel om KS19.
Här kommer länken:

http://mil.se/sv/Nyheter/Nyheter-fran-varlden/Kosovo/KS19--ett-ordentligt-samovat-forband/

Idag har vi haft massa gruppövningar i skolan med allt från att sätta kateter till att mata varandra. Svårt att komma ihåg allt när det blir så mycket på en dag men det är ju bara att öva, öva, öva i framtiden.

Radiotjänst ringde för en stund sen..Tusan, nu blir man ju tvungen att betala det med.. Dom borde ha studentrabatt, det är rätt dyrt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Liza

Neeeeej vad tråkigt att radiotjänst ringde, ha ha! Stackare, det vill man ju slippa ett tag till :)



Hoppas Jonas godkänner att du lägger upp bilderna snart så man får se hur de har det!:)



Hoppas att det är bra annars, du får se till att skaffa fram en puls tills imorgon, hi hi! :)

2009-04-28 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0