Äntligen!

Nu är tentan över, eller iaf för mig, det sitter en hel del kvar och skriver. Men jag har aldrig kunnat sitta länge på tentor, jag skriver det jag kan och sen lämnar jag in. För mig spelar det ingen roll om man sitter länge och funderar, antingen kan jag det eller så kan jag det inte. Det är fruktansvärt skönt att den är gjord iaf och jag hoppas och tror att jag klarade det. Nu är nästa ångestmoment ett seminarie som vi ska ha om 2 veckor. Men det orkar jag inte tänka på nu, nu ska jag hålla helg!

Om någon timme kommer min mamma upp och hälsar på och sen ikväll ska jag nog ut och äta med två klasskompisar och sen blir det tentafest. Första tentafesten för min del faktiskt eftersom Jonas alltid brukade vara här på helgerna innan så då stannade jag hellre hemma med honom. Men ingen Jonas nuförtiden så då får det bli tentafest. Fast hade jag fått välja hade jag hellre haft Jonas här!

Kommentarer
Postat av: Liza

Hallååå!!

Blev ni kvar länge igår? hoppas att ni hade skooj!

2009-04-26 @ 11:34:35
Postat av: Liza

Nää men ändå, skönt att inte vara helt förstörd idag tycker jag, fast jag är rätt trött ändå faktiskt.

Vi hade fönstret lite öppet så man vaknade hela tiden av att det var massa festande ynglingar utanför :D

Hände det nåt skoj sen?

Vad ska du göra idag, är mami kvar än?

2009-04-26 @ 13:01:29
Postat av: Liza

Vad skönt att du fått hjälp med storhandling, åkte ni iväg till nån stor affär då eller? Vi ska också cykla iväg och bunkra upp snart, men först blir det bibblan! Lär bli en rätt stor bunt, ja!

Har faktiskt varit ute en stund i solen nu, jag lade mig ner och solade och Chila sprang runt och åt upp delar av naturen, ha ha :)

Syns imorn!!

2009-04-26 @ 15:41:25
Postat av: Sis

Sa ju att det skulle gå bra! Du kan skita i nästa ångest för det kommer gå bra det med :)

Take care!

Puss.

2009-04-27 @ 10:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0