1 vecka

Det är nu en vecka sen Jonas åkte. Får väl erkänna att det har varit fler negativa dagar än positiva.. Det är svårt att se slutet på denna perioden när det fortfarande har gått så kort tid.

Men idag har jag iaf varit ute på promenad med Liza och hennes hund. Skönt att komma ut lite och prata om annat. Har även fått reda på att jag blev godkänd på min förra tenta! :) Känns oerhört skönt, nu slipper jag tänka på den och bara fokusera på nästa.

Jonas ringde innan idag, han verkar ha det bra. Imorgon skulle dom eventuellt grilla och ha det lite mys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får ta en dag i taget och försöka att inte tänka på hur lång tid det är kvar. Jag försöker tänka en etapp i taget. Till en början nu är det fram tills han kommer hem första gången, och det känns ju överskådligt. Sen vet jag ju att han kommer åka iväg efter två veckor igen, men det får jag ta då.

Hoppas du har haft en bra dag och att det snart känns bättre för dig.



/T

2009-04-15 @ 20:56:00
Postat av: Lina

Hej, igen!

Ja läser till sjukgymnast, inne på femte termin. Tre veckor kvar tills c-uppsatsen ska va inlämnad, lite lätt stressad kan man säga...

I o för sig bra att man har många järn i elden, då går dagarna mkt fortare o man hinner inte tänka så mkt. Ett tips är att ni inte talar om exakt vilket dag din sambo kommer hem på leave, då får ni några dagar för er själva innan andra börjar rycka i honom. Sen brukar ja också tänka att han ska iväg på en lååång övning, då går det lite lättare. Ja har satt upp del mål, delmål ett är första leaven.

Måste läsa lite artiklar nu, ha en bra dag! =)

// kram L

2009-04-16 @ 10:47:12
Postat av: Sis

Gött med tentan! Du kommer att fixa nästa med :)

2009-04-16 @ 16:36:35
Postat av: Liza

Hahahaha, vad roligt!! Då kan de ju titta på det tillsammans, så kan vi vara i den andra lägenheten och plugga eller titta på en annan kanal, hi hi! :)

2009-04-16 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0