Anhörigträff

Ja igår var det anhörigträff på regementet där de skulle informera om hemkomst, visa bilder och prata om reaktioner som kan uppstå när de kommer hem. Så jag var uppe tidigt eftersom jag har några timmar att köra. Men vad händer när jag går ut och sätter mig i bilen...? Jo den startar inte!!! Skit, skit, j*vla skit!!! Så det blev ingen anhörigträff för mig... Jättetråkigt! Jag hade sett fram emot det. Dessutom hade de ordnat så Jonas ringde dit direkt från Afghanistan och pratade i högtalartelefon. Så j*vla synd att jag missade det! Han hade tydligen sagt att han saknade mig :) Jag hade sms-kontakt med en av de andra tjejerna där nere samtidigt iaf och fick lite info om vad som hände. Bilar de är fantastiskt bra! När de funkar...


 

 


Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

HEJ! Det var riktigt tråkigt att höra- j*a bil, verkligen!! Bara att höra J i högtalartelefon... Jaja, så är det, nu slapp du i alla fall fara på stormiga vägar :). Fin bild, kunde va Sandön!/Kram ac

2011-11-27 @ 20:27:09
Postat av: Anonym

NEJ! fy vad trist hade jag vetat hade du ju kunnat låna bil av mina föräldrar! Fy så trist!

Hoppas du mår bra annars!

Peppande kramar

2011-11-28 @ 00:00:52
Postat av: Liza

Åh vad gulligt med högtalartelefonen..

Men du, nästa gång det skulle vara något sånt (som vi dock får hoppas på att det inte blir) så ringer du mig DIREKT!!!!!

2011-11-30 @ 07:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0