Flytta

Eftersom vi har bott i en studentlägenhet under tiden jag har studerat så är det ju nu dags att flytta från den eftersom jag är klar med min utbildning. Dessutom ska vi flytta till en helt ny stad för oss båda. Så just nu lever jag i flyttkaos. Jonas är lägligt nog på övning uppåt i landet i 2 veckor (fram tills vi flyttar) så jag får packa ner lägenheten själv. Det är riktigt tråkigt att flyttpacka! Mycket roligare att packa upp i den nya lägenheten! Än så länge har det bara blivit 5 lådor så jag får väl sätta lite fart.

Det är mycket att tänka på när man ska flytta..Packa, flyttstäda, adressändring, hemförsäkring, besiktning...Tråkigt! Men imorgon ska jag åka och hämta nyckeln till den nya lägenheten! Det ska bli skoj, varken jag eller Jonas har sett den på riktigt. Vi har bara sett bilder och en liknande lägenhet, så det ska bli spännande! Nej nu får jag väl ta fram en ny låda och fortsätta med packandet...

Kommentarer
Postat av: sis

I hate packa...

2012-02-08 @ 19:14:55
Postat av: ann-christine hellström

Halloj! Att packa är aldrig roligt... Jag tror det blir roligare att packa upp!!! Här är ett riktigt ordentligt snöoväder efter en period med fantastiskt vackert vinterväder. Lycka till med kartongerna och packa inte ner Gizmo :) Kram/ach

2012-02-08 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0