Födelsedagsfirande

I helgen har det varit födelsedagsfirande för J eftersom han fyllt år! Hans familj och min mamma kom hit i lördags. Jag hade bakat bullar, tigerkaka och en tårta. Tårtan gick i militärtema såklart ;) Den blev inte jättevacker men god! :) (ursäkta kvaliteten på bilden, den är tagen med min mobil)

På kvällen gick vi ut och åt en riktigt god middag tillsammans med hans familj och dagen efter åt vi hotellfrukost på hans föräldrars hotell. Sedan åkte vi på utflykt hela dagen. Jag kom hem med två par nya jeans, två vinkaraffer och en mortel. :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Joorå, praktiken går braa, börjar komma in i allt nu! Första veckan är alltid lite sådär jobbig tycker jag ;)

Hur har du det på 19??!



Kramis!

2011-10-01 @ 13:02:42
URL: http://cherrybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0