Thailand

Jag och J pratade innan han åkte om att vi skulle resa till Thailand i januari för att fira min examen och att han kommit hem! Ingen av oss har varit där innan så det blir spännande. För bara en liten stund sen bokade jag resan. Fy f*n va skönt det ska bli! Jag längtar massor. Vi valde ett "lugn o ro" hotell som ligger precis vid stranden. Det kommer bli underbart :) När vi är iväg ska Jonas syster bo i vår lägenhet och passa katten, vilket vi är tacksamma för! Thailand here we come! (ja om några månader då ;) )

Kommentarer
Postat av: liza

Såå härligt, ni kommer få det alldeles underbart!

Vad bra att det löste sig så bra med kissen också!

2011-10-23 @ 22:15:42
Postat av: ann-christine hellström

Gud va härligt, viken ort?/ac

2011-10-24 @ 10:03:05
Postat av: Anna

Gud så underbart! vad avis jag blir! själv försöker jag se fram emot en veckas ledigt nästa vecka... Blir sista veckan ihop innan han åker... Kämpa på fina du!

2011-10-25 @ 13:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0