Grupparbete

Idag har jag varit hemma hos en klasskompis för att vi skulle försöka slutföra ett grupparbete. Vi var 7 tjejer som var måttligt roade av uppgiften och försökte muntra upp oss själva med kakor, godis och läsk. Sockerkicken gjorde nog snarare att det spårade ur fullständigt och vi satt mest och snackade och skrattade hela eftermiddagen. En trevlig dag blev det iaf trots att inte så mycket vettigt blev gjort..

Ikväll har en kompis varit hemma hos mig. Vi har lagat mat och kollat på desperate housewives, trevligt! Vi lagade kycklingsoppa. Första gången jag gjorde det och det var riktigt gott! Receptet hittades på Arlas hemsida. Jag kan rekomendera det!

Kommentarer
Postat av: sis

Det ska jag prova laga här hemma :)

2011-10-23 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0