Dags att söka jobb?

Jag tar ju alltså examen i januari. Och hela tiden frågar folk om man fått jobb redan... Jag som har tillräcklig ångest redan över att jag snart är klar.. Idag har jag iaf tagit mig själv i kragen och skrivit CV, personligt brev och t.o.m sökt 3(!) olika jobb! Det kändes jättekonstigt måste jag säga, kan inte fatta att jag snart är klar sjuksköterska! Men tillbaka till jobbsökandet...att skriva personligt brev måste vara bland det svåraste och tråkigaste som finns.. Man måste skriva att man är så himla bra på allt men samtidigt inte låta klyschig..Svårt det där! Det kommer nog bli en hel del jobbsökande till den närmsta framtiden men just nu orkar jag inte skriva fler...

Kommentarer
Postat av: LIZA

Ojojojojoj, två inlägg på samma gång! det var inte dåligt, du är snart ikapp kissie och kenza och de andra!! ;)



Vad duktig du har varit idag, hoppas det ger bra resultat :)

2011-10-23 @ 23:02:49
Postat av: ann-christine hellström

Lycka till med jobbsökandet! Det kommer säkert gå bra/ac

2011-10-24 @ 10:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0