Zumba

Jag och en kompis skaffade ju gymkort i höstas och var ganska flitiga med att gå dit. Men sen började praktiken och vi fick mindre tid och ork för träningen och var mindre flitiga skulle man väl kunna säga :) Men nu ska vi ta tag i det igen! Så idag var vi på vårt först pass för året: Zumba!

Jag hade googlat innan och kollat på vad det var. Och jag kände väl redan innan vi kom dit att det förmodligen inte skulle vara min grej då jag som stel svensk inte riktigt har rytmen i blodet... Men det var riktigt roligt! Visst jag är ju rätt stel och orytmisk men det kan jag bjuda på! 45 minuter skaka rumpa=otroligt kul! :) Jag kan verkligen rekommendera det!

Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

hahaha, det låter roligt! Själv håller jag mig till vattengympan :) fast jag skulle nog också behöva skaka rumpa.../a-c

2011-01-19 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0