Tjejkväll + myshelg = vill inte att det ska va måndag!

I fredags kom Jonas hem från första veckan på jobbet. Typiskt nog skulle jag iväg på tjejkväll lite senare så vi hann inte ses så länge. Tjejkvällen var dock väldigt trevlig! Längesen jag träffade de gamla kompisarna. Sov hos pappa på natten och körde sedan hem igen på lördag förmiddag och mötte upp Jonas och en av hans kompisar i stan för en fika. Sen har det varit myshelg hela helgen med tv, godis och mycket prat. Så det känns lite trist att det är måndag igen. Har precis sagt hej då till Jonas och ska strax till biblioteket där det väntar vetenskapsteori.....Jippi! (ironi) Men jag har ju Zumban att se fram emot ikväll :)

Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

hej! Hoppas du haft det bra på "rump-viftningen" och att studierna löper på! Jag har jobbat kväll, vädret grått och trist, kallt. Så startade inte bilen...Våjne. Så den står kvar där på jobbet :(. O jag som skall till Linneuniversitetet i Kalmar i veckan. Men S fixar det nog.Ha det gott, kram på dej/ac

2011-01-24 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0