Hej igen!

Nu så, nu har jag iaf ändrat headern. Designen får vara som den är, jag har varken ork eller kunskap för att göra något bra med den...

Det var ju ett tag sen jag skrev och det har både varit jul och nyår men jag orkar inte riktigt skriva upp allt som hänt utan nöjer mig med att säga att det var en fantastisk julvecka! Så har jag även haft praktik 5 veckor på sjukhus vilket har varit oerhört lärorikt! På måndag är det ny termin och ny kurs. Det är dags för C-uppsatsen...

Dessutom blir det stora förändringar i hushållet igen då Jonas har fått nytt jobb som soldat. Så nu blir jag gräsänka igen i veckorna.. Det var ganska väntat men vi trodde inte det skulle bli så förrän i mars så det blev snabba puckar nu och vi har bara haft helgen på oss att förbereda, men jag hoppas det ordnar sig till det bästa. Om ett år är jag klar med min utbildning och då kan vi flytta vart som helst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så det är C uppsats dax för dig också!

Ni kommer fixa det här! Du har ju varit med förr! Sen finns jag här om du behöver!

Har han någon utlandstjänst planerad!

Kram på dig

2011-01-16 @ 15:21:34
Postat av: Sandra

Fin headern blev =) Jag orkar inte heller med design så därför gjorde jag min helt vit :P

Trist att va själv i veckorna men de var väl de bästa? Nu får han äntligen göra ngt han tycker är kul och ni kan ha underbara helger ist. Du får koncentrera dig på att plugga i veckorna. O när du vet han är i sverige iaf måste det vara lite lättare?

2011-01-16 @ 22:01:19
URL: http://sandranielsen.blogg,se
Postat av: ann-christine hellström

HEJ!

Hoppas du är pigg och laddad för att skriva :)!!! Det kommer att gå bra, du är duktig! Hoppas också det går bra med Jonas och nya jobbet. Ni reder nog ut det. Kram på di/ac

2011-01-17 @ 19:08:13
Postat av: sis

Finfina bilder o rosa e ju najs så det funkar väl utmärkt :)

Kram.

2011-01-17 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0