Gräsänka igen

Igår morse åkte Jonas till nya jobbet. Kändes faktiskt lite jobbigt att säga hej då, allt det gamla kom tillbaka.. Men sen fick jag rycka upp mig, herregud han kommer ju tillbaka på fredag :) Jag längtar redan! Pratade med honom igår i telefon och han sa att allt gått bra och att hans grupp verkade trevligt trots att han inte träffat dom så mycket, då hans dag mest gått ut på att hämta ut saker ur förrådet.

Det enda jag har att vänta de här kommande veckorna är fruktansvärt roliga (läs tråkiga!) föreläsnignar i vetenskapsteori och statistik!!! Men men jag måste igenom det, och jag har ju Lina som jag ska skriva min c-uppstats med som stöd och uppmuntrare :) Vi ska för övrig träffas nu kl 9 för att fundera ut vad vi ska skriva om så det är nog bäst att jag sätter fart.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det han ska göra egentligen? Ja en vecka går sjukt fort!! Vi se i princip inte heller. Daniel kommer hem vid 8 varje kväll då ska han fixa mat, äta ngt sen spela lite sen lägger han sig 22. Och är borta när jag vaknar =/ Men helgerna blilr desto mysigare =)

2011-01-18 @ 13:35:58
URL: http://sandranielsen.blogg.se/
Postat av: ann-christine hellström

HEJ!

Skall bli kul och höra vad du/ni ska skriva om! Du, har jag missat nåt? Ny header, vad menas? Ser ut som vanligt väl?/kram a-c

2011-01-18 @ 17:41:11
Postat av: Anna

Det kommer gå bra när man kommer in i det... Kändes likadant för mig när Mattias började igen. Men man får plugga en massa på veckorna och njuta av helgerna!

Tentade av min statestik igår så jag vet precis hur roligt du ska ha framöver!

Vad har du/ni för tankar kring vad ni vill skriva om?!

Kram på dig

2011-01-18 @ 17:57:28
Postat av: ann-christine hellström

..okej nu va det annat :)/ac

2011-01-18 @ 21:54:10
Postat av: Louise

SVAR: A-C: Header är de översta bilderna på bloggen. Jag har bytt ut 3 av dom :)



Anna: Vi funderar på att skriva om bemötande inom vården men vet inte riktigt hur vi ska lägga upp det..

2011-01-18 @ 21:55:20
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: ann-christine hellström

HEJ! Sitter med strul till Linneuniversitetet, skickat ett paper som kommer i retur... Jobbigt som alltid. Jadu, bilderna va inte nya när du skrev du ändrat men nu är de :) Fint! Börjar jobba tolv. Grått och trist, skall utmana ödet och promenera till jobbet i halkan/Kram på di/a-c

2011-01-19 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0