Anhörigdag

Det var anhörigdag på regementet i lördags. Jag var inte där, Jonas tyckte inte att det var något att ha.. Han antecknade istället det viktigaste som sades. Men sen ville han ju komma hem så istället satt jag 3 timmar i bilen ner för att hämta hem honom, vad gör man inte för killen man älskar? ;)

Jag kom lagom till när man fick känna på utrustningen och vapnen. Dock tyckte ju jag att sjukvårdsväskan var roligast. Jag fick hälsa på hans jobbarkompisar också men som vanligt kommer jag ju inte ihåg hälften av namnen. Men om någon vecka ska jag ner där igen när det är någon slags "lära-känna-allas-flickvänner-dag" typ.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter ju kanon med en dag för att träffa andra tjejer i samma situation. Jag hoppas att de fixar en sådan på K3 också. för jag vägrar att vara själv en gång till nu när M ska åka till Afghanistan!

Hoppas allt är fint med dig!

Kram

2011-01-31 @ 17:09:55
Postat av: ann-christine hellström

HEJ!

Det är bra att du har lite koll på Jonas och hans grejer. Hoppas ni hade en bra helg även om den va lite kortare. Hoppas också jobbet med uppsatsen rullar på, att ni hittat ett ämne ni gillar att skriva om. Själv har jag hemtenta nu och så ska man ju jobba oxå... Kram/ac

2011-02-01 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0