Arga lappar

Det här med arga lappar kan ju faktiskt vara ganska kul. Jag har länge funderat på att skriva en pga av att utanför vår dörr finns en balkong där de som bor i korridoren går ut och röker. Men det verkar inte som att någon vet hur man stänger en balkongdörr för den står alltid öppen. Jag får stänga den varje gång jag ska gå ut. Vad spelar det för roll tänker kanske ni, men det är inte så skoj när det blåser då dörren slår in i väggen så det skakar i vår lägenhet eller när det regnar och det blir en stor vattenpöl precis utanför vår dörr... Men nog tjatat om det. Vad jag egentligen skulle komma till var att det är någon annan i huset som fått något att klaga på. Jag såg den här lappen när jag varit och handlat idag:

"TO THE DUDE PLAYING ABBA ON REPEAT ALL THE TIME. Please stop or at least dont't play it so freaking loud all the time!"

Det är inget jag har märkt av som väl är men jag tyckte att lappen var ganska rolig :)

Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

...kanske nån som inte gillar ABBA... :)/ac

2011-12-18 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0