Ullared

Var  i Ullared i tisdags. GeKås är verkligen en fantastisk affär men samtidigt är man rätt glad när man får köra därifrån! Jag vet inte om det är tv-programmet som gjort att det var så mycket folk när vi var där. Vi trodde ändå vi valde en bra dag, dagen innan barnbidraget och innan lön men icke, det var riktigt mycket folk ändå. När klockan närmade sig 15.00 gav vi upp, jag hade inte ens hunnit med undervåningen men jag var helt enkelt för trött för att ta den då. Dessutom var nog plånboken ganska glad för att jag skippade det...

Men jag är nöjd med att jag kom ut med hälsenorna i behåll, att jag lyckades hålla reda på mamma, syrran och barnen nästan hela tiden iaf ;) och att jag ändå kunde behärska mig när jag blev utskälld av en kärring helt utan anledning...Sen blev det ju en hel del fynd också som jag är glad över! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilken rolig sammanfattning av dagen på Ullared! :) Hoppas du hade en bra helg!

2010-10-25 @ 20:51:13
Postat av: sis

=)

2010-10-26 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0