Nu är det dags...

...att ta tag i mitt liv! ;) Idag, en lördag morgon, var jag och skrev in mig på ett gym! De hade ett kanonbra erbjudande för tjejer så jag tänkte att nu är det dags. Jag har velat börja träna länge men som vanligt är jag lite seg och kommer med massa undanflykter...Nu är jag iaf inskriven och har fått ett träningschema och en genomgång av maskinerna, det känns bra! Nu ska jag bara gå dit några gånger i veckan också :) Dessutom ska jag tjata på tjejkompisarna att följa med så vi kan gå på lite pass ihop!

Beach 2011, here I come! (jo jag vet, lite tidigt men jag har ju några månader på mig att bli biff nu..haha)

Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

:) Lycka till!

2010-10-09 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0