Tråksöndag

Jag älskar sovmorgon! Men resten av dagen har väl inte varit jätteinspirerande trots att jag fått en del gjort. Jag och  Jonas storstädade toaletten, skrubbade varenda vrå. Jag har diskat ett enormt berg med disk och så har vi varit ute i regnet och sprungit intervaller. Tur att jag har Jonas som tjatar på mig för jag hade aldrig gjort det frivilligt...När vi kom hem tränade vi lite core på vardagsrumsgolvet. Måste bara påpeka att vi har världens sötaste misse också som ska vara med ÖVERALLT. När jag skurade toaletten satt hon i ett hörn och observarade varenda rörelse trots att hon fick vatten på sig och när vi tränade och gjorde "plankan" på golvet låg hon precis intill som om hon själv skulle vara med och träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0