Julmarknad

Igår var jag och mamma på julmarknad. Det var ganska mysigt trots att jag inte har några som helst julkänslor ännu. Jag handlade inte speciellt mycket, blev en grillad korv med bröd, polkagrisar och lite ljusdekorationer :) På kvällen beställde vi pizza och kollade på tv.

På tal om pizza....jag undrar om vi äter pizza för ofta för när jag skulle uppge mitt telefonnummer (eftersom dom har hemkörning) så kunde han det utantill!!! Hahahaha, får nog börja beställa från ett annat ställe snart ;)

Idag blir det en lugn dag. Jonas är i Norrköping och träffar kompisar och jag har bakat en tigerkaka som står och svalnar på diskbänken. Jonas ska ha den med sig imorgon på jägarkursen, det är hans tur att bjuda på fika. Men jag ska nog ta ett smakprov iaf! Och så har jag såklart ringt pappa eftersom det är Fars dag. Det får räcka med ett samtal eftersom det är en bit att köra...

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh, vart var ni på julmarknad? Huseby?? Vad mysigt!!

Och hahahahaha, vad roligt att pizzakillen kunde ert nummer utantill :)



Tigerkaka lät mums! Vilken gullig sambo du är som bakar :)

2010-11-14 @ 14:47:56
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: Liza igen

Vad kul! Ja kan tänka mig att det var maaassa folk. Vi hade också tänkt att åka dit men kände inte att vi hann riktigt. Och vi hade först tänkt kolla om du och Jonas ville följa med, men då hade han ju ändå inte varit hemma och du kom ju dit ändå =)



Haha, nä men pizzakillen kanske bara hade bra sifferminne ;)



Lämnade tillbaka Integrativ vård i ditt brevfack idag, tack så mycket för lånet! Men usch vilken tråkig bok, haha! ;) Lade med några Allt Om Mat-tidningar också, hoppas du vill titta i dom, så att jag inte bara gav er mer pappersinsamling :)



Jag har varit i stallet typ hela helgen känns det som.. Har haft hand om massa hästar och fått ställa upp och ta fodringar och sånt.. Och sen har vi städat och handlat och lite sånt. Men har varit helt ok :)

Ooj vad långt det blev nu, hehe.. Vi hörs!!

Kramkram!

2010-11-14 @ 21:56:22
Postat av: Anna

Hej på dig!

Hur går det på praktiken?



Mysigt med julmarknad men jag kan hålla med om att det är svårt att hitta julstämningen....



Har Jonas börjat läsa jägarexamen nu? hur går det för honom?



Mattias har också gjort det nu så han blev klar i lördags med uppskjutningen.

När han är klar får ni komma ut till mina föräldrar och jaga!

Ta hand om dig!

Kram

2010-11-15 @ 08:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0