Varför?

Varför är det så svårt att ta tag i saker man måste göra?! Jag var verkligen tvungen att sätta igång med pluggandet, för min sista kurs den här terminen, denna helgen för att inte behöva stressa ihjäl mig senare. Men nu sitter jag här kl 12.30 på söndagen och har fortfarande inte börjat......Blir galen på mig själv! Jag har ju världens chans att sitta ostört eftersom Jonas sover hela helgen nu när han jobbar natt.

Ja, ingenting blir ju bättre av att jag sitter här och skriver så jag får väl gå och ta en kopp kaffe och tvinga mig själv att börja så smått...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet precis vad du menar.... Har samma problem... Sjukt mycket plugg men 0 motivation! Känns som att man redan har tagit sommarlov!

Hoppas att du hittar motivationen!... sen kan du ju få berätta för mig vad den finns då jag inte kan finna min!

Kram på dig!

2010-05-09 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0