Har jag något liv eller?

Hela långhelgen skulle bestå av plugg. Som vanligt är jag lite seg i starten men har idag (söndag) pluggat på bra. Det börjar bli lite segt nu så ska nog laga mig lite mat.

Jonas är i Norrköping och hälsar på kompisar så det är ganska tyst och ensamt här hemma.. Men jag har ju missen som håller mig sällskap :)

Nästa vecka har jag två heldagar (9-16) med workhops/examinationer samt föreläsningar så det kommer bli en låååång vecka! Veckan därpå följer en muntlig tentamen och sedan följer sista veckan med en redovisning och skriftlig tentamen! Sen ska det bli jäkligt skönt med sommarlov!!!

Kommentarer
Postat av: ach

HEJ!

Kan bara säga att jag minns hur det var! Men håll ut, det har ett slut :) Kram ac

2010-05-16 @ 19:50:38
Postat av: Anna

Kämpa på tjejen! Jag vet hur du känner,är i precis samma situation= plugg i massor!men det känns som om jag redan har tagit sommarlov!



Stor kram

2010-05-19 @ 21:58:39
Postat av: Liza

Jaaa, hon blev jätteglad av att få äta ur den lådan :D

Har du fått nåt gjort i helgen eller? Jag har skrivit ner typ 1/3 A4. Bra självdisciplin liksom, nooot!! :)

Syns imorn!!

2010-05-23 @ 21:06:39
URL: http://lizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0