Fisketur

Vilken underbar dag det var igår! Jag, Liza, Jonas och Jonas samt Chila packade in oss i vår bil med matsäck och fiskespön och gav oss ut i skogen för att försöka hitta en fin plats vid en sjö. Hittade ett jättefint ställe där solen stod rakt på och värmde hela dagen. Jag är nu röd som en tomat om kinder och näsa! Tyvärr blev det ingen fisk men vi hade det mysigt ändå! Ska försöka lägga in lite bilder i eftermiddag eller imorgon, jag har inte orkat föra över dom till datorn än..

På kvällen var både jag och Jonas ganska trötta så vi slängde oss i soffan och såg en film, "The road". Handlade om en far och en son som försöker överleva jordens undergång ungefär... väldigt deprimerande och hemsk! Jag kan inte rekommendera den.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej! Låter som en underbart mysig dag vid sjön! Jag har också sett The road, väldigt deprimerande film.

Pusskram!

2010-05-03 @ 22:02:26
Postat av: Anna

Det låter mysigt! Skönt att solen kommer fram så att man får lite ny energi!

Kram på dig!

2010-05-03 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0