Ny bloggdesign

Som jag har skrivit många gånger tidigare så är det hög tid att jag ändrar om i bloggen. Speciellt eftersom headern inte alls stämmer längre då Jonas har kommit hem och vi har en ny liten kisse. Därför har jag nu faktiskt tagit tag i det ordentligt, har skaffat en testblogg för att inte skrämma bort er som faktiskt läser min blogg med fula kombinationer innan den är klar. Med tanke på att det var ett tag sen jag fixade min första blogg så kommer det nog ta lite tid innan jag är nöjd med ändringarna... Men vill ni in och tjuvkika så hittar ni iaf den nya headern här. Vad tycks? Den nya bloggen är alltså bara till för att testa mina ändringar, när jag är nöjd kommer jag lägga in dom här.

Kommentarer
Postat av: Helen

Den blir nog jättefin när den är klar. Tar lite tid att fixa med allt. Jag försöker lära mig lite i taget.

2010-03-18 @ 14:03:48
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Jätte fin! jag följer dig, kul att se hur ni har det...

Kram på dig!

2010-03-18 @ 16:19:50
Postat av: Elina

Jätte fint Louise!! Jag fattar inte så mycket uta det här så jag kan göra det så coolt hehe :-)

2010-03-19 @ 12:08:35
Postat av: Liza

Fräsig! :)

2010-03-19 @ 14:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0