NBG11?

Igår blev Jonas uppringd och tillfrågad om han ville vara med i NBG11 trots att han inte sökt.. Det var som att allt vändes upp och ner. Jonas sa visserligen nej men för min del kunde jag inte sluta tänka på den tiden han var med i NBG förra gången samt missionstiden. Jag vet inte om jag skulle klara av det igen men ingen vet vad som väntar i framtiden...

Ikväll är han på obligatorisk återträff med hans missionsomgång. Jag tror nog att dom har riktigt roligt och pratar många gamla minnen. Jag är bara glad att jag får hem honom imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Då är han i Skövde nu då misstänker jag på återträffen:) N är också där, hoppas de har roligt. Ha det gott.

Kram kram

2010-03-27 @ 08:46:03
Postat av: Elina

Oj, shit! Men va skönt för dig att han tackade nej. Måste iof vara kul för honom att bli tillfrågad sådär också..! Hälsa!

2010-03-27 @ 10:53:37
Postat av: Anna

Tror de hade en rolig kväll igår, Matte ringde mig så jag pratade både med honom och Jonas...

Nu ligger han här i soffan och sover... Skönt att ha dem hemma igen.

Kram på dig!

2010-03-27 @ 18:06:12
Postat av: Liza

Svar: Hahahahaha, ja det gjorde han faktiskt och verkade inte tycka att det var så farligt heller. :) Det gick rätt snabbt också för jag hade ju redan gjort en lista på vad jag skulle köpa :)

Hoppas du haft en bra dag!

Kramkram!!

2010-03-30 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0