Äventyrsbad och kalas

Förra veckan var jag och Jonas på äventyrsbadet i stan. Det var riktigt längesen jag badade så det var kul! Man blir ju som ett litet barn igen i vattenrutschbanorna. Dock var där en rutschbana som både jag och Jonas tycker borde barnförbjudas för man fick verkligen en åktur för livet och det gällde att försöka få luft emellanåt för det var inte det lättaste!!! Dock är det ju lite spännande med allt farligt så vi åkte den ett par gånger ;) Men det jag tyckte var speciellt roligt var att få komma iväg och göra något jag och Jonas tillsammans efter den fruktansvärda kursen jag haft. Skönt att få umgås utan pressen att jag borde plugga istället.

Samma dag kom sedan mamma upp och hälsade på för hon fyllde år förra veckan men ville inte bli firad så därför åkte hon upp hit och "gömde" sig :) Dock kunde vi ju inte låta bli att fira henne helt så hon fick presenter på sängen (soffan) på morgonen och på kvällen var vi ute och åt och sedan bjöd vi på tårta här hemma. Jag tror hon tyckte det var en bra födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att hitta på något som bryter vardagen... Är det den där forsen du menar... själv tycker jag inte om den....

Hoppas allt är bra och att ni inte har snöt bort helt!

Kram

2010-03-02 @ 16:13:02
Postat av: ach

HEJ!

Låter riktigt kul, roligt med vatten! Hoppas ni har det bra för övrigt denna vargavinter :) Puss o kram från 2 insnöade gutar u en katt

2010-03-02 @ 21:56:27
Postat av: hjältens flickvän

Hej! låter ju underbart att få göra något sånt och slippa pressen som du skrev! Följer fortfarande din blogg och det är alltid lika kul att läsa om vad som hänt i ditt liv.... en liten höjdpunkt faktiskt! :)

Ta hand om dig kram

2010-03-03 @ 01:09:20
URL: http://hjaltensfkickvan.blogg.se/
Postat av: Svar

Tack för fina kommentarer!! :)

2010-03-04 @ 08:19:53
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med! Det är kul att läsa din blogg och få veta hur ni har det!

2010-03-04 @ 22:28:33
Postat av: Helen

Ha ha ja visst är det kul. Jag och svägerskan åkte till badhuset för ett tag sedan och åkta vatten ruchkana och jösses vad vi skrattade.

Ha en trevlig helg.

Kram

2010-03-06 @ 07:06:13
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0