Pluggdag?

Idag skulle jag och Liza träffas för att skriva ett föredrag som vi ska hålla på måndag. Så jag och Jonas gick hem till Liza och Jonas för att jag skulle plugga med Liza och Jonas & Jonas skulle gå ut och hitta på något annat. Meeeeen så blev det inte riktigt. Istället fastnade vi framför tv:n och spelade tv-spel tillsammans alla fyra, heeeela dagen! Vid fem beställde vi hem pizza till dörren och sen spelade vi lite till. Avslutade kvällen med två rundor Skippo, var hemma vid halv 10...hahaha Man skulle kunna säga att det inte blev så mycket plugg...Så jag och Liza fick bestämma ny tid imorgon.

Dock vill jag tillägga att i förmiddags var jag och jonas ute och sprang samt hade lite fys hemma i lägenheten också. Så vi har varit liite duktiga idag. Vi bestämde att vi skulle börja vårt nya, mer nyttiga, träningsinriktade liv idag. Det började ju bra men slutade mindre bra med den där pizzan...;)

Kommentarer
Postat av: sis

Låter som en helt suverän dag =)

Kram.

2010-04-14 @ 09:25:22
Postat av: Anna

Hahha... ja att det ska vara så svårt. Man är för bekväm. Ni får ta nya tag med den där träningen och pluggandet.

kram

2010-04-14 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0