Veckan med stort V!

Idag har vi gått in på vecka 44, veckan då Jonas kommer hem! Förstår att det kanske inte är så roligt att läsa om min nedräkning varje dag men jag är så glad över att det snart är slut på missionen! Känner att jag redan vill packa väskan till Stockholm men tvingar mig att lugna ner mig eftersom det är några dagar kvar...

I förmiddags var min syster och hennes barn och hälsade på mig. Jag hade tvättid samtidigt så fick lite extra hjälp av barnen :) Och när vi var nere och bytte maskinerna så fick min äldsta systerdotter äran att öppna dörren med nyckeln och när vi sedan skulle gå så frågade jag henne vart nyckeln var. Hon hade ju såklart ingen aning och jag kände paniken spridas i kroppen eftersom vi bara har en nyckel in till tvättstugan...Hon kollade i alla sina fickor, jag gick runt och lyssnade om det skramlade i maskinerna om den råkats läggas in där men vi kunde inte hitta den! Då känner jag i min egen byxficka och där låg den....sen fick jag skämmas en stund ;)

4 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner precis som du... vill bara packa väskan och åka till Stockholm... Jag är så glad! När du skrev igår att det var Ks20 som tagit över känndes det som yttligare ett steg i rätt riktning och det var ett steg närmre slutet på de här 7 månaderna...

(Jag giller din nedräkning)

Kram

2009-10-26 @ 17:49:04
Postat av: ach

HEJ! Jag har också haft små barn här, A1 och A2 från Skåne... Vi har gemensamt gjort kyckling med cocos o wok-grönsaker och svart spaghetti. Mycket poppis och gott!Promenad i dimman blev det också o mycket pussar o kramar, härligt. Ja,nu närmar det sig med stora kliv, :) Kram/ach

2009-10-26 @ 18:47:58
Postat av: sis

Skylla på barnen...ajajaj det va lågt. Dom som är så oskyldiga ;)

Kajsa har käkat upp min datasladd..o idag va jag tvungen att köpa ny..300 spänn (ej org), men jag tycker den funkar inte precis!! Laddar ena sek för att sen inte ladda andra. Så nu har jag en blinkande dator som piper hela tiden...Blir så trött!

Puss & kram!

2009-10-27 @ 11:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0