Tick tack, tick tack

Sitter på vandrarhemmet nu, ja jag lyckades faktiskt hitta hit :) Det svåraste var dock att hitta ut genom rätt utgång på centralen...Herregud va stort och vad mycket folk! Fick fråga mig fram och hittade tillslut ut till Vasagatan. Sen hade jag ju karta och t.o.m jag kan faktiskt läsa kartor så att hitta till vandrarhemmet gick bra. Jag har också hunnit med att äta kvällsmat, valde ett ställe som låg precis runt hörnet. Vill ju inte villa bort mig totalt. ;)

Just nu sitter jag i sängen och önskar att klockan kan gå lite fortare...Men ska ta en dusch snart (vill inte riskera att det är kö imorgonbitti) och sedan käka lite godis, läsa min bok och förhoppningsvis somna tidigt så det blir fredag fortare!

15 timmar kvar!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Country Life

Det är bara bra med mig :) 7 månader är 7 månader för mycket! Skönt att han är hemma i Sverige igen. Hoppas du får en bra dag på fredag och jag antar att ni båda kommer få en jättehärlig helg tillsammans :)



Kram

2009-10-29 @ 18:05:09
URL: http://countrylife.webblogg.se/
Postat av: H

Wow, att du är där nu! Jag måste medge att jag faktiskt är väldigt avundsjuk på dig men jag glädjs samtidigt väldigt mycket med dig. Kram

2009-10-29 @ 19:41:35
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: hjältens flickvän

Gud va underbart! ... nu när jag skriver det här är det fredag och snart får du äntligen träffa honom! ... Ha det helt underbart nu! kram!

2009-10-30 @ 01:56:37
URL: http://hjaltensfkickvan.blogg.se/
Postat av: Helen

Grattis vännen.

Jag ryser när jag läser ditt inlägg.

det måste kännas så jä... skönt.

Jag önskar dig en helt underbar helg.

Kram

2009-10-30 @ 22:30:29
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu är vi imål!

Vi har klarat av detta!

Han aldrig säga hej då men jag hoppas att ni fick en fin fredag och en bra helg!

Stor kram

2009-11-01 @ 00:05:35
Postat av: Anonym

nu är du glad vaaaa???

2009-11-01 @ 10:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0