Söndag

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Varit runt och handlat mat, glödlampor och en blomma. Borde städa nu eftersom min syster och hennes barn kommer upp och hälsar på imorgon men jag orkar inte riktigt börja..

Idag klockan 16.00 tar KS20 över nere i Kosovo. Då ska det vara ceremoni och fest ikväll tydligen så Jonas skulle försöka ringa innan. Men fick ett sms precis att det var ganska stressigt där nere så vi får se om det blir något samtal idag. Jag hoppas! Imorgon går vi in på sista veckan!! Känns helt overkligt men så otroligt skönt!

5 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja nu är det nära... Fick ett mail om att allt nu var överlämnat och att Matte skulle försöka ringa men det var mycket att göra!

Så underbart skönt! 1 vecka kvar knappt det! Längtar tills på fredag!

Vi har snart klarat dessa 7 månader tjejen!

Kram på dig!

2009-10-25 @ 16:20:13
Postat av: Till Anna

Ja imorgon är det bara 4 dagar kvar och då har dom lämnat över allt ansvar till dom andra! Tänk att vi har klarat det här! Helt underbart!

2009-10-25 @ 16:44:00
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0