Slut på praktiken

Igår gick jag min sista dag på praktiken. Kändes lite konstigt och ledsamt, samtidigt skönt att slippa gå upp så tidigt varje morgon och köra i över en timme enkel resa. Men det känns som att nu efter 4 veckor så börjar jag ju verkligen lära mig allt och känner mina patienter och då ska jag sluta..

Idag fick vi vår slutbedömning från våra handledare och jag fick väldigt positiv och bra kritik så det var riktigt roligt! Citat från slutbedömningen: "Om Louise fortsätter med samma inställning till omvårdnadsarbetet så vore det en ära att få Louise som framtida kollega." Över förväntan faktiskt och min ena handledare blev t.o.m tårögd när hon läste detta så det får man väl ta som ett gott betyg :)

Nästa vecka blir det hemtena för hela slanten...inte lika skoj..

Något som dock är fantastiskt roligt är att om 2 veckor såhär dags är jag och Jonas i samma land, i samma stad och påväg hem till vår gemensamma lägenhet!!!

14 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul för dig! kul att höra att det har gått bra...

Ja nu har vi bara två veckor kvar att längta... nu håller vi ur det sista!

Kram på dig!

2009-10-16 @ 17:43:31
Postat av: sis

A de e så fint! ;)

2009-10-16 @ 18:04:46
Postat av: Helen

Vad kul att få så bra bedömning.

Och du nu är det inte alls länge kvar så har ni klarat av eran tid ifrån varandra.

Jag hoppas att dom här veckorna går jättefort.

Ha en trevlig helg.

Kram

2009-10-16 @ 18:35:12
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: ach

Hej!Snyggt jobbat Louise! Spara nu dessa fina ord du fått på vägen så att du kan plocka fram dem när det känns svårt nån gång!!! Klistra upp dom på väggen :)

Kram/ach

2009-10-16 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0