På väg!

Nu sitter jag på X2000 påväg mot Stockholm! Tänk så nära det är nu! Lyckades ju få tag i en 1klass biljett så internet ingår :) Har haft en del resfeber idag, vaknade halv fem och var klarvaken... Tvingade mig ligga kvar någon timme till men sen fick jag ändå gå upp eftersom jag skulle vara i skolan klockan 8.00 för att lära mig att linda ben och ta ankeltryck. Hem klockan 10.00 för att packa det sista och sedan ta bussen in till stan. Har precis ätit nu och funderar på hur jag ska få dessa timmar att gå... Snälla Lina överraskade mig på stationen med en påse godis och en tidning! Jag blev jätteglad, tack!

Jag har lite ångest över att ta mig fram ensam i Stockholm...har dock karta till vandrarhemmet med mig så jag hoppas det ska gå bra. Och imorgon ska jag ju åka tillsammans med andra anhöriga så det känns bra.

Imorgon får jag alltså träffa min älskling, tänk att tiden ändå har gått fast att det har känts segt ibland. Han hoppades att han kunde möta mig vid grinden innan ceremonin. Det hoppas jag verkligen! Jag vill bara kasta mig i hans famn och kramas länge!

1 dag kvar!!!

Kommentarer
Postat av: hjältens flickvän

Gud så underbart! Jag hade inte kunnat sitta stila en sekund så här en dag innan :) ... hoppas resan går fint och att du hittar till ditt vandrarhem! Pratade med min pojkvän igår för att se om han hade sett de från kosovo men han hade bara sett dem på långt håll, men det är ju ett bevis på att dom är där i alla fall ;) Kram

2009-10-29 @ 13:40:10
URL: http://hjaltensfkickvan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Jag pratade med Matte igår och han sa att de hade fått oder om att möta oss vid grindarna... jag gillar! Så kan kanske få en kram av dem innan sermonin...

Jag har resfeber nu... Vill bara vara i Stockholm nu!

Ses där

Kram

2009-10-29 @ 14:31:15
Postat av: Hanna - Country Life

Fy så romantiskt! :) Hur länge har han varit borta?



Kram / Hanna

2009-10-29 @ 17:08:35
URL: http://countrylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0