Oktober!

Idag gick vi in i oktober! Det blir bara kallare och kallare om dagarna men som jag har längtat efter hösten (av förklarliga skäl). Så nu är vi inne i den månad då de kommer hem. Det är helt sjukt att dom har varit borta sedan i början av april. När jag tänker tillbaka så känns det som att tiden har gått fort men jag vet ju att när jag varit mitt uppe i det så har det INTE känts så!

Igår beställde jag nya sängar och till helgen ska jag till IKEA och köpa fler grejor till lägenheten. I tisdags var målaren här och målade om sovrummet. Det blev bra! Men efteråt så samlade han ihop allt skräp och en tom färgburk och gick, när jag sedan skulle köra till praktiken på eftermiddagen ser jag att han ställt skräpet utanför dörren! Jag får spel! Så gör man väl inte utan att säga till eller fråga om jag kan ta han dom det? Det är väl inte mitt ansvar att städa efter honom?! Tyvärr har ju mitt hyresbolag bara telefontider på förmiddagarna så jag har ju aldrig tid att ringa.. får skriva ett argt mail..

Imorgon har jag yrkeshandledning med mina handledare, lärare och lite andra studenter. Jag ska då presentera en av patienterna som jag har ansvar för.. Är lite nervös, men jag hoppas att det kommer gå bra! Efteråt ska jag få min mittbedömning och sen är det helg. Ska bli riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer att gå utmärkt! :) Kram!

2009-10-01 @ 19:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0