Lugn lördag för mig, stressig för Jonas

Jag var på fest igår = bakis idag. Men det är inte så farligt faktiskt så jag ska inte klaga. Festen var jättetrevlig, tack Lina :)

I torsdags kom resten av soldaterna ner till Kosovo så nu är alla samlade. Vilket innebär att Jonas har mer att göra än vanligt eftersom hans uppgift nu blir att lära upp de nya med hur allt fungerar där nere osv. Imorgon är det överlämningsceremoni så då tar KS20 över helt. Vet att han kommer tycka det är skönt. Nu längtar vi nog lika mycket till hemkomsten faktiskt!

6 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad roligt med lite party kväll, men dagen efter brukar inte va lika kul.



Vad härligt att dagarna går och nu är det ju mindre än en vecka kvar bara.

Ryser när jag läser det och blir så glad för eran skull.

Snart är det över och ni kan börja erat liv ihop igen.

Kram på dig

2009-10-25 @ 13:37:14
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv Lousie :)

2009-10-26 @ 17:31:06
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0