Dom är i Sverige!

Nu har de landat och kommit fram till livgardet! Telefonen ringde innan och det stod "Jonas" i displayen och inte "dolt nummer"! Helt fantastiskt ;) I natt är sista natten ensam i lägenheten för imorgon åker jag ju upp till Stockholm. Jag får dock inte träffa honom förrän medaljceremonin på fredag men det kommer gå fort :)

Idag har pappa varit uppe hos mig igen och satt upp den sista hyllan och en spegel så nu är allt klart tills han kommer hem. Det blev jättefint! Snart ringer svärmor för att vi ska planera vad vi ska göra i Stockholm på dagen på fredag innan vi åker hem åt olika håll.

2 dagar kvar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-10-28 @ 17:16:12
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anna

Nu är de i Sverige och det är så skönt... spricker snart av glädje och snart får vi träffa dem...



kan det bli bätre i dag har vi varit borta från varandra i 70 dagar! Det är sjukt... tycker vi har all rätt att få sakna!



I morgon blir det Stockholm ses där!

Kram på dig!

2009-10-28 @ 18:18:44
Postat av: Anonym

Gud va roligt för dig! har läst din blogg ett tag nu eftersom det hjälper mig en hel del eftersom min pojkvän nu är påväg ut på sin mission!

Men ännu en gång gud va roligt för dig! :)

2009-10-28 @ 20:57:36
URL: http://hjaltensfkickvan.blogg.se/
Postat av: Elina Johansson

Kära Louise!



Det är ju helt underbart att det är så nära, som du längtat! Och sorry att jag inte läst din blogg. Som jag skrev i min så har jag ju knappt fattat vad detta är innan men nu är jag igång! Så sluta nu inte när Jonas kommer hem! Hälsa honom så mycket!

KRAM

2009-10-28 @ 21:04:20
URL: http://jaglillith.blogspot.com
Postat av: H

wow, så coolt att du faktiskt är där nu.... slutet på missionen! :) Stor kram till dig!

2009-10-28 @ 21:30:36
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0