Det närmar sig

Igår kom de nya soldaterna ner som ska ta över efter KS19. Det gör att det känns ännu närmre tills Jonas får komma hem! Förstår dock att det inte var lika roligt igår för de anhöriga som fick säga förväl till sina soldater nu för en tid. En vän till både mig och Jonas (det var faktiskt han som presenterade Jonas för mig för första gången) är en av soldaterna i KS20. Jag hoppas att det kommer gå bra för honom och jag skänker en tanke till hans flickvän.

Jag kan inte riktigt förstå att det är nästa vecka Jonas kommer hem. Känns lite overkligt att dagen jag längtat efter så länge nu är så pass nära!

10 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: H

Det måste kännas så underbart! Glad för din skull!

2009-10-20 @ 15:20:11
URL: http://grasankan.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var en nyhet för mig att alla har anlänt nu... Jag håller med dig om det du skriver... Vi har tur som snart klarat oss igenom detta... Andra har sitt framför sig...

10 dagar... jag längtar så mycket nu... Skickade mitt sista brev till Matte i dag...

Kändes sååå skönt.

Hoppas allt är fint med dig och att pluggandet går bra!

2009-10-20 @ 16:40:40
Postat av: Teresia

Ja, visst känns det nästan overkligt. Den där dagen som man längtat till i ca 7 månader (om man bortser längtan till leaven) är snart här, på riktigt. Det är mindre än 10 dagar kvar om några timmar. Måtte tiden bara gå lite snabbare nu.

Kram kram

Teresia

2009-10-20 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0