Vardag

Tack för alla fina kommentarer på mitt förra inlägg!

Nu har vardagen börjat och jag försöker vänja mig vid att vara sambo. Det svåra är inte att vänja sig vid att Jonas är hemma för det är underbart! Utan det svåra är nu att avsätta tid för att plugga när jag mycket hellre vill umgås med honom...Det är något jag vet kommer bli svårt...

Igår hade vi vårt första tjafs som sambos, naturligtvis handlade det om en struntsak och som tur är så går det inte att vara arg på Jonas speciellt länge ;)

Just nu är han ute och går med en annan Jonas ;) Förhoppningsvis en ny framtida vän. Han tycker det är lite tråkigt att vara hemma när jag är i skolan så det bästa hade nog varit att försöka få ett jobb så fort som möjligt, men självklart har han rätt att vara ledig ett tag nu.

Ikväll ska vi köra till jysk och handla ett nytt lakan och så ska vi hämta ut ett paket som Jonas skickade hem från Kosovo, sedan blir det matlagning och mys i soffan. Jag älskar sambolivet! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt med samboliv! Vi börjar också komma in i det!

Vi tog också en promenad i kväll för att hämta ut ett paket från Kosovo... Tror det var ett par stycken som skickade hem lite överlast!

Hoppas att ni har det bra!

Kram på dig!

2009-11-04 @ 19:11:42
Postat av: Maria

Va skönt att äntligen hitta en blogg där det gäller Kosovo! :)

Min sambo måste ha bytt av din sambo. :) Han åkte ner för 2 veckor sen. :) Ska verkligen lusläsa din blogg.

2009-11-05 @ 01:52:35
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad härligt att ni får vara tillsammans igen. Men jag förstår vad du menar med att det är konstigt att vara sambo helt plötsligt.

Vi hade svårt att vänja oss första veckan men nu är allt bara mysigt.

Tar en stund att bli varm i kläderna.

Ha en underbar dag.

Kram

2009-11-05 @ 08:53:20
URL: http://famstenstroms.blogg.se/prov
Postat av: Maria

Jag läste verkligen hela din blogg imorse och man känner igen sig. Och det känns bra att fixar andra det så fixar förhoppningsvis vi det också. Har sparat din blogg så man kan gå in och läsa igen lite då och då.



Kenny har gjort NBG förut men de åkte aldrig iväg någonstans. Han är väl en soldatsjäl kan man säga. Själv? Er första? Läste nåt om 3 år i försvaret.



Jo, jag har börjat märka att man aldrig vet vad som händer... Vet att det inte hjälper att bli irriterad, men man blir det ändå. :)

2009-11-05 @ 22:41:30
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo, jag fick väl också det löftet häromdagen att efter detta blir han civil.. Har mycket svårt att tro att det ska gå. Så jag får väl tänka lite till om jag går med på NBG igen... :)

2009-11-06 @ 12:57:15
URL: http://newjersey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0