Tandemhopp

Jag satt och kollade igenom mina gamla bilder på datorn när jag hittade bilderna på när jag och Elina hoppade fallskärm för 2 år sedan. Gud va roligt det var, jag skulle vilja göra det igen!


Overallen på.


Man blev så fantastiskt snygg i de där brillorna alltså! Eller inte...det är här man får leta efter den inre skönheten...


Här är han som jag satt fast i på vägen ner. Inte så seriös men väldigt rolig ;) och som sagt: ner kommer man ju alltid :)


Efter en lång och varm dag fick jag äntligen hoppa i solnedgången. Och ja, det är jag där uppe även om det är lite svårt att se...

Kommentarer
Postat av: Liza

Oooj, gud vad coolt!

Men hahahahahahaha gud vad rolig du ser ut! :) Med brillorna på är det inte alls likt dig!!!

Och usch, var det inte jätteläskigt? Men det lär ha varit himla häftigt alltså!



Hehe, jag satt precis också och kollade igenom gamla bilder! Har det gått bra idag eller? Jag har kommit en bit, fast inte så långt som man borde på en hel dag egentligen :D

2009-05-11 @ 16:38:33
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: ach

att du vågar... jag har ju sett mina telningar hoppat o sett deras ansikten när de landat så jag förstår att det är nåt alldeles speciellt.. på helagotland har du väl sett att de skriver om reapriser på hus...hoppas allt är bra med dig, katten o pluggandet... kram/ach

2009-05-11 @ 19:19:23
Postat av: Liza

Jaa, visst är det?! Jättevackert verkligen!



Hehe, jag får fjärilar i magen bara av av att titta på bilderna, men det är klart att man borde känna sig lite säkrare när man hoppar med någon sådär!

Hur högt var det, vet du det?



Haha, jag vet. Jättedumt! Men imorgon går det nog bra ska du se! :D

2009-05-11 @ 20:28:48
Postat av: Liza

Usch men FYYYYY, vad högt!!! Du är bara galen!! :)

2009-05-11 @ 22:02:43
Postat av: Till ach

Har inte sett det där med husen men det dröjer ju några år till innan vi kan flytta..

2009-05-12 @ 10:52:03
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0