Araknofobi

Ja jag vet inte om man kan kalla det fobi direkt men jag tycker iaf att det är väldigt obehagligt med spindlar... Och vad hände då igårkväll om inte ett möte med en spindel..

Jag satt intet ont anande i soffan och hade det mysigt när jag för en sekund kastade blicken mot väggen vid fönstret, och vad sitter där om inte en spindel! Den satt inte still heller utan den rörde sig! Jonas, var är du när jag behöver dig?! Jag försökte iaf behålla lugnet, sprang till hallen och letade upp den största skon jag kunde hitta (vilket innebär Jonas sko.. jag tycker jag har stora fötter men det kan inte mäta sig med Jonas 46 iaf..!). När jag kom tillbaka hade spindeln flyttat sig men jag kunde fortfarande se den, jag måttade med skon och smällde till! Det blev en svart fläck på tapeten som jag fick tvätta bort sen. Måste tillägga att jag är egentligen en stor djurvän!, men spindlar klarar jag bara inte av...

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, usch stackare! Tur att han kommer om EN VECKA och kan nita alla spindlar åt dig :)



Tänkte på dig häromdagen, du vet när jag satt ute och läste i skogen, med massa, massa MYROR runt omkring! Där hade du inte trivts va? :D

2009-05-14 @ 11:49:40
URL: http://lizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0