Uppdatering

Hejsan allihop! Får kanske berätta vad jag hittat på de senaste dagarna. Har åkt hem för att hälsa på familjen och vännerna lite i sommar. Fast de senaste dagarna har jag mest gjort av med en massa pengar på kläder och skor men det är ju alltid trevligt :) Reaktionen jag fått av Jonas är: "Ja men det är du värd" :) Bättre än som min kompis jossa har det som får gömma kassarna när hon varit och handlat...haha ;) Det har blivit 2 par nya skor, 2 shorts, en jeansklänning och en klänning som jag ska ha på mig på ett bröllop jag ska på i augusti. Känns skönt att redan veta vad jag ska ha på mig så jag slipper paniken veckan innan! 

Igårkväll var jag hemma hos en gammal kompis som jag inte träffat på länge och det var riktigt trevligt! Roligt att få alla uppdateringar om vad som händer med alla gamla kompisar just nu. Folk runt omkring en börjar ju köpa hus och grejor! Jag undrar vem av de gamla kompisarna som får barn först och jag har väl mina gissningar ;)  

Ikväll ska jag träffa släkten på mammas sida för vår årliga grillning. I år är det tydligen 10-års jubileum så vi ska va vid en sjö och grilla, åka båt och bada och basta. Låter riktigt mysigt så jag ser fram emot det! Imorgon kommer svaret om det var trevligt och förhoppningsvis lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, visst blir man avis när någon annan snart får hem sin älskling? Jag har också varit där ;) Dock känns de helt overkligt just nu att han kommer hem på torsdag, kommer nog inte inse de förrän jag verkligen ser honom! Men vadå, 55 dagar går foooort :)

2009-06-13 @ 12:46:45
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är så avis på att du hittat klänning!! Jag måste me hitta en. :P

2009-06-13 @ 13:04:22
URL: http://floris.blogg.se/
Postat av: johanna

Visst är det härligt när man shoppat lite o känner sig nöjd=) Kul att grabbarna dessutom kommer med kommentaren nu: det är du värd! Hihi, så sa R oxå när jag shoppat loss lite=) Undrar varför?!=) Hoppas er kväll bli trevlig.

Kramis

2009-06-13 @ 16:46:45
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Till Johanna

Hahah ja dom känner väl sig lite skyldiga för att dom är borta... Jonas vill t.o.m sätta in pengar till mig så jag kan hitta på fler saker men det har jag vägrat! Det är ju hans pengar, jag förväntar mig bara en större säng när han kommer hem ;)

2009-06-14 @ 12:33:41
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0