Sveriges nationaldag...

...är det idag. Jag har sett lite flaggor men mer än så är det väl inte. Inte som när Norge firar sin nationaldag precis...Nått som dock kan vara värt att firas är om Sverige vinner VM-kvalmatchen mot Danmark ikväll. Jag sitter bänkad framför tv:n och väntar.

Jaja, igår var jag på min kusins student och det var mycket trevligt. Längesen man träffade hela släkten. Sen var det tänkt att jag skulle gå ut tillsammans med några gamla kompisar till mig men det blev inte så. När vi kom dit var där typ två jackor i garderoben och t.o.m hon som jobbade där tyckte vi skulle spara pengarna och gå hem istället....haha

Här kommer lite bilder från studentfesten:

Max på sin studentdag


              

                   




Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, vad skönt att det kändes så bra ändå! Ja, jag tror faktiskt att jag också klarade det, är nästan säker på att jag får godkänt! :D Känns så skönt med sommarlov äntligen, men det var synd att jag inte fick säga hejdå på riktigt till dig! :/ men det vore kul att träffas vi 6 i sommar någon gång, grilla eller något sånt kanske :) Ha det så bra så hörs och ses vi om inte tidigare i höst! :) Kramar!

2009-06-07 @ 11:19:05
URL: http://lct.blogg.se/
Postat av: Jonas

Va fin du är babe !

vill bara hem och krama och pussa på dig :D

Kyssar i massor !

2009-06-08 @ 09:19:14
Postat av: Till Jonas

Hej babe! Vad roligt att du har kommenterat här :) Jag önskar att du var här hemma och kramade och pussade på mig ;) Jag längtar till augusti!

Älskar dig!

2009-06-08 @ 11:21:45
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: ach

Ha nu en skön sommar och koppla av allt pluggande. Du klarade säkert tentan! Det ser ut som det var en trevlig studentskiva... Kram ach

2009-06-10 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0