Midsommarfirande

Igår var det midsommar och en väldigt trevlig sådan faktiskt. Jag var hemma hos Emelie och Micke som köpt hus för ett tag sedan. Första gången jag var där så det var roligt att se. Vi klädde midsommarstången och lekte lekar mellan regnskurarna, åt massa mat, dansade och hade roligt. En del snapsande blev det med men ingen till mig eftersom jag höll mig nykter och körde. Här kommer bildbevisen:

     
Värdinnan                 Värden                                 Vårt bidrag till stången.    Alla hjälpte till.

          
Vacker ;)                                                                Sill och päror (potatis, hehe)

     
Lekar                                  Stövlar for åt alla håll!                                                      Efterrätt, mums! 

 
Dans

Kommentarer
Postat av: ach

HEJ!

Fina bilder, ni verkar ha haft kul, god mat o lekar. Precis som d skall vara en midsommar! Själv har jag jobbat idag igen o skall jobba dag i morg. I kväll var det helt underbart ute, svårt att gå in o lägga sig. Kram på di/ach

2009-06-20 @ 22:59:53
Postat av: Erika

haahaahaa va fint! jag ser ju rent drogad ut på den bilden när vi dansar!:P haha puss E

2009-06-21 @ 13:51:32
Postat av: angelica

va mysigt det såg ut:)

2009-06-21 @ 13:58:07
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Till Erika

Hahaha nejdå :) Men jag la ju in en fin bild på dig i slutet :)

2009-06-21 @ 14:59:12
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Jonas

HEJ !

va fint ni verkar ha haft det!

och du är så fin babe !

Puss och kram / Jonas

2009-06-21 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0