Hemkommen...

...från 2 dagar i Helsingborg hos min kusin. Hon har precis flyttat så det var roligt att se lägenheten. Hjälpte även till att packa upp några lådor och så har vi lagat mat och umgåtts. Blev en del shoppande igen :) Köpte bl.a. en glasberlock till mitt pandora-armband men det har jag velat ha länge så det var tillåtet ;) Kom hem för någon timme sen och då ringde Jonas vilket var trevligt. Ovanligt att han ringer mitt på dagen men de var tydligen lite lediga eftersom de skulle jobba långa pass framöver.

Dagarna minskar tills Jonas kommer hem på andra leaven. Men det är fortfarande fler dagar kvar än hela förra perioden... 51 dagar kvar.. Men jag har läst om andra tjejer som tydligen har det betydligt värre än jag just nu så jag ska väl inte klaga.. Jag och Jonas vet var vi har varandra och att vi vill leva tillsammans och det gör det hela lite lättare de dagarna det går lite trögt.

Solen har ju äntligen kommit! Jag hoppas det håller i sig! Satt en stund på balkongen innan men blev nästa röd direkt så jag får nog ta det lite försiktigt. Nu ska jag packa upp min väska och få lite ordning.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Louise, och tack för senast! Jättekul att du kunde vara med i Ala hos oss häromsistens! (Fina bilder!)

Hoppas att du har sol idag med, säger jag lite avundsjukt, här på ön är det rena höstvädret.

Ha en bra midsommar (i alla fall) med god mat och allt därtill!

Kram

2009-06-18 @ 13:53:06
Postat av: Jonas

Fint du skrivit :D

Pussar

2009-06-18 @ 14:04:34
Postat av: Till Maria

Tack själv, det var jättetrevligt :) Solen försvann tyvärr lika fort som den kom, skitväder här idag igen..

Glad midsommar till er med!

Kram

2009-06-18 @ 14:15:41
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: liza

Var ligger egentligen Älghult som du ska ha praktik på?? :) Det går inga tåg dit va? Det blir buss eller? Jag ska vara i Älmhult, dit går ju tåg iaf...

2009-06-18 @ 14:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0