Grillkväll

Som sagt hade vi grillkväll igår. Jag tyckte det var jätteroligt men det var nog många som frös eftersom vädret inte riktigt var på topp... Jag låter bilderna tala för sig själv :)

                   
Kvällen började med kubb.  Frusen syster.                                                 Jag och systerdottern. 
 
        
Männen grillade.                                                            Bastubåten.                       De som inte vågade basta ;)   

              
Försten i vattnet.       Jag måste va vitast i Sverige! Kan solen komma nångång!                 

         
                                               Trångt var det, men mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Trevligt ser det ut att vara minsann , fint skall det vara ! :D

Puss på dig

2009-06-14 @ 15:15:22
Postat av: johanna

så mysigt ni verkade ha=)

Kramis

2009-06-14 @ 18:46:35
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: ach

HEJ!

Ja, det verkar vara en helt vanlig svensk försommarkväll.. Mysigt ser det ut, trevligt. O kallt... Jag tror inte du är vitast i Sverige. Här kom det lite sol mot kvällen iaf. Kram/ach

2009-06-14 @ 20:27:50
Postat av: liza

Usch fyyyyyy, var det inte iskallt?!!!

Men annars såg det himla mysigt ut!



Jag ska börja jobba klockan 4 under midsommarhelgen!

Ska du göra nåt kul då?



Hehe, det var tydligen lite lustigt folk på hemvärnsfesten men han hade rätt kul ändå!



kram!

2009-06-15 @ 21:20:02
Postat av: caroline/cherrybabe

heej!

Min fot mår bra nu, haha!

Jag har det bara bra annars.. jobbar och sliter typ varje dag :) Hur har du det själv? Var det inte kallt o bada?! Det har jag inte vågat mig på ännu, haha!



Kramar!

2009-06-16 @ 08:50:15
URL: http://cherrybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0