2 veckor

Idag är det 2 veckor sedan Jonas åkte tillbaka efter sin leave och idag kom tårarna... Allt har gått bra hittills men idag blev det bara för mycket. Det var ingen sån glamourös gråt som man ser på film utan mer snor- och snörvelgråten...Jag har inte haft så mycket att göra idag och det är de dagarna de tråkiga tankarna kommer. När jag varit ledsen en stund kollade jag på film, Pearl Harbor..kanske inte dagens bästa val. Fick rycka upp mig och tog ett långt bad efter filmen, nu känns det lite bättre.

Imorgon är det en ny dag och den ska bli bättre! Det är ju t.o.m midsommar :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hej där vännen. inget kul med såna tunga dagar=( man mår verkligen skit då. Hoppas de andra dagarna blir bättre. Hoppas du haft en bra dag idag.

Kram

2009-06-19 @ 22:23:17
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Till Johanna

Jo det känns lite bättre nu faktiskt men det hade varit rätt skönt om han kom hem snart! ;)

2009-06-20 @ 16:55:50
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0