Tenta och jobbsök

Idag var det dags för tenta... Jag var uppe tidigt och riktigt nervös faktiskt. Dagens tenta var en sån där som det inte riktigt finns något rätt eller fel utan det beror på hur man motiverar sitt svar, jag hatar sånna tentor! Jag vill ha ett rätt eller fel ;) Så jag är faktiskt ganska orolig för resultatet för jag vill INTE behöva göra om den igen..Jag satt i 2 timmar av 5 och fick ihop 7 sidor så jag hoppas det räcker samt att jag fick ihop något vettigt och inte bara en massa babbel.

Jonas jobbletande fortsätter. Han har faktiskt fått några intervjuer denna veckan men sen vet man ju aldrig om det blir något för det. Det är ju ganska många som söker samma jobb..Vi får helt enkelt hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0