Svininfluensa

Så har då även jag tagit vaccinationen mot svininfluensa. Tog det i förrgår och hade inte alls ont på kvällen så jag hoppades på att jag skulle klara mig ifrån det. Men nejdå...tidigt på morgonen dagen efter vaknade jag med riktigt ont i armen och kände direkt att jag inte mådde så bra,  kände mig lite febrig och hängig. Fast jag tänkte nog att det skulle gå över så jag åkte iväg till praktiken ändå. Men vid lunch och trots att jag tagit 2 panodil så blev det inte bättre så jag gav upp och åkte hem och la mig på soffan under 2 filtar och hoppades på att det skulle gå över till idag. När klockan ringde imorse kände jag att det gått över, skönt!!! Jag hatar att va sjuk, fast vem tycker om det egentligen...?

Nu sitter jag och väntar på att Jonas ska komma hem från jobbet. Vi har gått om varandra lite de senaste dagarna med hans jobb och min praktik så jag ser fram emot en myskväll ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet hur du känner... jag fick också sprutan första dagen på min praktik... men jag lovar den ger snart med sig...

Hoppas att det går bra för dig på praktiken...

2009-12-16 @ 23:43:03
Postat av: Till Anna

Jodå praktiken går bra. Har du jullov nu eller ni har inte heller en sådan lyx? Fast jag har faktiskt fått ledig från praktiken nästan hela julveckan iaf.

2009-12-20 @ 11:47:18
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0